IklaN

Monday, July 30, 2012

Teringin sangat2...

Assalamualaikum...

Update sikit kat sini..sebenarnya aku dalam mood malas sebab, aku nak beli mesin jahit..nak jugak..nak jugak..Akak yang jual mesin jahit ada pos kat fb..

"Assalamualaikum wbt..br jer dpt berita dr supplier..harga NV-50 hanya akn kekal RM1250 sehingga 31 ogos 2012..selepas dr itu, harga BARU adalah RM1450..harga retail RM1599..means still get harga murah dr harga biasa...cuma yg untungnya, bg group yg sedia ada dan jika berminat bukak group br dan inginkn harga lama, haruslah book sebelum hujung bulan Ogos..jd, jika ade yg berminat..sila beritahu segera ek.."

Wei,nak jugak..huhuhu..Pastu aku nak beli blender yang boleh blend ais..dah usha harga..tapi bile nak beli?Dahla teringin nak minum ais blended nie..just buah macam2 ah..Resepi dah ada cuma alat je takde..Memang rumah aku dah ada 2jenis blender..tapi tu untuk blend lada,bawang apa2la..tak sesuai..nie nak yang ais2 pastu boleh guna sekali untuk blend makanan baby nanti..

Lagi satu aku nak deep freezer..Susu dah tak muat nak letak dalam peti, jadi aku pun kurang mood nak perah2 susu..Susu boleh kering kalau tak perah nie..Dahla bulan puasa..bertambah-tambahla malasnye..huhu..So,kalau susu takde nanti nak salahkan sapa ye..mmm

Apabila dihitung,tambah tolak bahagi,aku pun tak tau mana lebih penting nak beli dulu..semua aku nak...Macamla kaya...k la..


p/s:Hari ni dapat tau kakak aku,mastura mengandung 5mggu..Alhamdullilah.. 

2 comments:

Mama Panda said...

haha... aku pn nmpk jgk announcement tu. dh la aku br pm akak tu kata nk hold dulu beli mesin jahit. tgg pas raya. wakaka...

bukan ape, laki aku mcm xbg. cos dia kata sempatttt ke aku nk menjahit2 ni. skrg pn mmg aku dh xcukup masa weh T___T

Unknown said...

Salam kenal.

Jangan tak pam susu. Sayang...nanti susu jadi kurang :( Saya pun BF mommy jugak.

Follow awak yer. Nanti boleh follow saya balik. TQ