IklaN

Friday, January 28, 2011

Blog akan bertukar wajah...

Assalamualaikum.....

Hai semua...just nak inform about my blog akan berubah wajah dari masa ke semasa... Mungkin berubah dari segi penceritaan hidup seorang bride 2 be...yup, aku nak kongsi persiapan aku semasa membuat persediaan dalam dekorasi hantaran, doorgift, bunga telur, komen tentang majlis perkahwinan artis2 ke, design2 baju or anything yang aku leh kongsi dengan pembaca di luar sana..Aku harap ilmu/pendapat/coretan nie nanti dapat berguna untuk bride 2 be kat luar sana yang mencari idea demi menjadikan perkahwinan yang diimpikan menjadi kenyataan..ewahh,berskripla pulak..


Nah aku tempek gambar pelamin tunang aritu..Design sendiri je pun..jimat..;)



cantik tak pelamin saya???sape kata cantik angkat tangan..hehe..Perasan tak bunga2 kat pelamin nie..kalu nak tahu bunga2 nie sume dah jadi hiasan kat sudut2 umah aku nie..tak caya???korang tengok sendirila..



Letak kat penjuru sudut rumah..design 3 segi..



Penjuru sebelah lagi...yang nie design 3 segi jugak...



Yang nie lak letak atas meja kecik...Ruang tamu nie jarang guna..design, macam bukit...



Haa..bunga nie takde function pun..mak aku hentam cucuk je kat bakul nie..letak atas tv yang tak guna..design, macam bukit gak tapi lagi besar...



Yang nie lak letak atas meja, design, panjang2...



Nie pulak letak atas meja bulat,design macam bentuk S..Aku suka design nie..;)

Nanti sape2 yang nak wat tempahan bunga kat mak aku bolehla..Harga boleh di runding..hehehe..Jimatkan, lepas wat pelamin tunang boleh hias rumah pulak..Apa2 yang boleh jimat aku akan jimat..;)

K la..bye...

No comments: