IklaN

Thursday, February 9, 2012

Tetiba rajin mengupdate.....

Assalamualaikum...

Hari nie aku malas nak pergi kerja..Malas sangat2..Takde mood..dari malam tadi lagi duk berkira2 taknak pergi kerja..So,petang nie nak gi ambik MC..Alahai nak kelengtong apa ek kat doktor..hehehe...

Sebab aku malas nak pergi kerja salah satunye,aku BEKERJA di hari cuti umum..Maulidur rasul dan Thaipusam..memang cekal aku bekerja dengan suami lena tidur dua pagi hari tu..huhuhu..

Pagi nie bangun, belek paper kosmo..terbaca gosip pasal Apek(penjaga gol kebangasaan & Kelantan)..Boleh pulak gosip dengan bekas mak andam time aku tunang..Alahai,keciknye dunia..Tapi mak andam aku menafikan gosip tu,Dia pun dah tunang bulan 12 tahun lepas..Tak tahula kalau dah tetiba putus tunang sebab gosip nie baru je keluar..;)

Apa lagi ek nak update, barang2 baby so far dah semua beli..Dah tak tahu nak beli apa..Hari nie mungkin sampai energizing soy protein yang aku order..Dahla guna alamat ofis, petang nantila gi usa2 samapai ke tak..Topi kiut baby beli online gak, semalam baru beli..Warne pink ngan biru..Mungkin sampai Jumaat..Dia cakap nak pos harini..

Harini jugak hubby pos bungkusan kat kampung..Bagi hadiah kat Akim 3helai jersi,munirah 3helai inner dengan 3helai selendang..Berat gakla..Harga kos penghantaran rm9lebih..Rasenye Sabtu sampaila kot sebab Bachok bukan daerah besar..


K la..Bye..

No comments: