IklaN

Wednesday, October 26, 2011

Selamat hari Deepavali....





Assalamualaikum....



Hari nie aku dan hubby duduk umah je memandangkan aku tak sihat..Malam tadi giler2 sakit perut...Pagi nie bangun je nak pitam(gelap mata)..Hubby pun suruh duduk diam je, takyah buat apa2..Badan pun sakit gak..Tahla, asyik kencing je..Letih ulang alik..Isnin nie checkup..



Memandangkan hari cuti, hubby masak Ikan siakap stim ngan terisik ayam..Bahan2 dia aku pun tak tahula..hehehe..Terisik tu campur kacang panjang..Ikan siakap stim tu tak campur ngan daun sup/daun bawang tu yang tak nampak hijau..Aku makan best je..Baby pun melompat-lompat dalam perut tanda suka..weee..



notakaki:sakit perut sebab tak makan ubat klinik kerajaan bagi ke??Aku nak makan time baby 18minggu..;(

























No comments: