IklaN

Tuesday, October 18, 2011

Ulang bulan ke-4

Assalamualaikum....

First sekali update blog kat rumah pepagi nie..hehehe..tak gi kerja...Hubby pun tak gi kerja gak..hehehe2..Kami nak 'mc' hari nie..Lantakla, kami malas nak gi kerja..Petang nie kami pergila klinik ambik 'mc'..Semalam lagi aku taknak gi kerja, tapi postpone nak join ngan hubby yang malas nak present+meeting..Asyik2 meeting je kerjanye, tu dia menyampah..Hubby suka kerja yang praktikal bukan meeting je tak buat kerja, tak turun site..

Kerja aku pulak, hari2 tidur,makan,keluar merayau..Semalam kami pergi IKEA, teman Abg Lan interview Safety Officer kat sana..heheheh..Mana nak dapat kilang yang sempoi macam kilang aku nie..Pagi keluar makan roti canai kat kedai mamak..Heaven..Semalam aku sempat beli meja putih IKEA, rm29.90..





Tapi lama2 aku bosan, tension..Selama mana aku nak macam nie..Tak berkembang otak langsung...Insya'allah, tak lama je aku join company nie..Doakan aku ye..

Pasal baby pulak, oh ya...aku dah pregnant..tak ramai pun tahu..kawan2 terdekat je..Semalam firstday aku dapat rase baby gerak2..Siap muncung2 perut aku nie, mungkin lutut baby ke,kaki ke, or kepala yang timbul..Sakit gak..

Semalam genap 4bulan kami nikah, harini genap sanding kat rumah Bachok, esok genap sanding kat rumah hubby..Eh,nak guna tarikh yang mana eh??Sambut 3hari directla macam nie..hehehe


K la, nak jemur baju..Harini nak kemas betul2 rumah..Hujung minggu nie adik aku,Duan ngan makwe dia nak datang rumah..mmm..menu nak masak pun dalam fikiran lagi..rumah pun tak lawa lagi..Nak mop..Yang aku paling serabut, buku2 aku zaman universiti dulu..Tak tau nak letak bagi cantik macamane..Tak beli lagi almari buku..Buku banyak nak mampus..Tu belum campur ngan hubby punye buku lagi..pening...



k la..Pen Off

1 comment:

Anonymous said...

ngah survey meja..cantekkss ;)