IklaN

Saturday, October 15, 2011

Conteng-conteng lagi....

Assalamualaikum.........

Waa..lamanye tak update blog,last update sebelum kahwin..Sekarang dah 4bulan kahwin...Banyak nak cerita kat sini..Sebelum nie duduk umah sewa bujang takde broadband coz aku terminated nak pakai streamix haritu tapi tak jadi..Pastu sibuk ngan persiapan kahwin, masuk umah sewa baru(rumah tak bujang), semalam baru pasang..

Akhirnye dah ada internet kat umah...hehehe...Aku tak suka sangat godek2 pc kat opis,macam diperhatikan je..Nanti cakap tak buat kerja lak..So,kadang2 je bukak..Selalu check email tak abis2...
Harini nak kemas umah,basuh baju,sapu...Ingat nak gi jejalan gak...Tapi hubby takde sekarang nie,gi tolong kawan dia pindah umah...dekat sini2 gak pun...

Thanks kepada yang sudi melawat blog aku nie,walaupun dah lama tak update..Cerita pasal hantaran yang selalu orang baca,yang merapu2 nie takdela sangat pun..So,nanti aku update pasal wedding aku ek...

Bye...

mood:tak mandi lagi..;)

1 comment:

Ryehanna said...

haaa bgsla.. dh ada intenet tu, rerajin la update yer... ;)