IklaN

Tuesday, April 10, 2012

Iklan sikit...

Assalamualaikum...

Esok due date bersalin..Alahai,takde tande2 nak bersalin pun..Hari ahad haritu pergi checkup, doktor cakap kalau tak sakit lagi 11hb, tambah seminggu lagi nak kena 'paksa' bersalin..Orang cakap paksa bersalin lagi sakit dari sakit nak bersalin...Oh, baby bilela nak keluar nie..hubby asyik cuti je..

Apa lagi ye,ha..korang tengok tak Anugerah Bintang Popular??..tapi bukan aku nak komen pasal anugerah tu, tapi iklan lepas anugerah tu..Yang Apek(penjaga gol kelantan@kebangsaan) tu..Iklan perfume Simply Siti...Terkejut gak aku tengok iklan tu, sebabnye???

Seperti yang semua tahu, Apek tu couple dengan Mak Andam time tunang aku..Mula2 diaorang kata tidak..entahla..Sekarang Mak Andam@awek Apek ada jugak dalam iklan perfume Simply Siti..Pakai baju merah tu..Aku malas nak celup gambar Yunie kat google nie..Korang cari jela sendiri ye..

Ok2..Aku tempek gambar time makeup bersama Yunie@Leuniey Natasha nie..


















Yunie datang makeup time nie, dia sempoi je..Ada pembantu dan takdela lawa2 nak makeup pun..k la..enjoy..Aku pakai letak je gambar..Malas nak pilih2,ada banyak gak gambar dia..;)


notakaki: bile aku nak bersalin nie???tarikh cun ke??120412-03-xxxx or 120411-03-xxxx...mmm..

1 comment:

Athirah Tieramiessyou said...

nape x amik gambar byk2 dgn dia kak huhuhu..tp mmg besar kuasa make up kan. ctk gila kot dia skg kan