IklaN

Monday, June 21, 2010

Lawatan ke SAS,Subang..

Salam....

Hari nie aku pergi Subang airport, nak tahu serba sedikit tentang dunia aviation...Aku sebenarnye nak mintak kerja kat situ sebelum aku sambung belajar..Memangla aku telah diterima masuk bekerjala sebab abang aku kenal dengan bos syarikat penerbangan nie..So,pergi sana pun tunjuk muka je..Dia nak tahu aku nie minat kapal terbang ataupun helicopter...Bidang avionic boleh gak kalau nak join..tahla, aku makin tak tau masa depan aku nie..

Umur semakin meningkat, aku kena buat sesuatu datang hidup aku nie..takkan aku nak keje gaji 2ribu lebih je sampai tua..Mana cukup..Aahh..pening bile pikir benda nie..Nak kahwin pun perlu duit gak...

Layan ye, gambar yang sempat aku snap kat sana..layannn....














Angin kuat, ada kapal nak turun...


Nak tengok gambar lain, cek kat aku punyer fb..malas nak letak banyak2..

p/s: terima kasih buat Mejar Zul yang sudi memberi tunnjuk ajar dan pandangan...Jangan marah atau terasa hati sbb bermacam soalan aku tanya..muuuaaahh...Tak lupa juga my driver yang sudi hantar dan ambik..




No comments: