IklaN

Monday, September 27, 2010

Geramnye...

Assalamualaikum....

Aku sungguh geram hari nie..Tadi aku tulis citer pasal interview,open house dan jalan-jalan..Tibe tertekan apatah terus ilang..Nie yang aku malas nak guna shoutcut2 nie..Dahla banyak giler aku masuk gambr...Posing2 sakan..Banyak hari lak tu aku tulis..Kumpul bagi panjang ckit, tibe2 ilang lak..

Aah, nantila aku citer balik pasal interview and others...Sekarang kat umah Yda lagi...Kak uya tak kerja harini, mungkin nak kuar..Tapi tak tau mana lagi nak pergi..Ikut je...;D

Akukan suka berjalan...Aku naik je kereta, terus leh gi jalan..Cakap je..





















Atas kereta Along...

Aku rasa yang paling baik nak tulis blog nie takyah nak save draft..Tulis je kat Word pastu copy..Kalau ilang ada save lagi..Mmm..memang takleh advance cikit aku nie..waaa...

No comments: