IklaN

Thursday, September 2, 2010

Majlis Khatam Al-quran……….


Alhamdullilah……………


Semalam time perhimpunan ada Majlis Khatam Al-quran, aku pun join baca sekali..Kira khatam quran gakla…hehehe..


p/s: Aku dah abis baca juzud 5,minggu lepas lagi..Alhamdullilah…


Abis je majlis, guru2 dapat bunga telur..Budak2 yang khatam quran dapat hadiah + bunga telur…Majlis simple je, buat kat Dataran perhimpunan..;D


Nah, tayang gambar bunga telur yang tak seberapa nie + atucara majlis...;D
















Kerja macam biasa, takde relief semalam..yeyeye..Sebelum balik dapat kek coklat dari sekolah sempena nak raya nie..Alang2 birthday Abah, kira takyah belila kek ye..;D


















Hari nie last kerja, bestnye nak raya dah…Biskut banyak lagi tak buat…Sebab bahan mentah banyak lagi….Opps..cuti sekolah nie aku ada kelas tambahanla pulak..huhuhu..Hari ahad pukul 11-1petang..;(


Aku dah settle semak markah matematik exam Pra PMR hari isnin 30/8/2010…Skema takde, so aku jawab sendiri dan bagi markah sendiri jugak…Dah masukkan markah dalam data pun…Settle!!! Aku patut kagum dengan diri sendiri…Sebab cikgu lain tak tanda apapun lagi + skema pun nak mintak2 dengan orang…;D


p/s; Encik tunang cakap aku makin kurus berbanding time tunang haritu…;D


Ada kena mengena ngan tajuk entry ke???Hentam jela…Opps, hari sabtu 8.30-10.30 aku ada kelas untuk Klinik Matematik, ada 10 budak yang gagal matematik time exam percubaan haritu...

No comments: