IklaN

Thursday, October 7, 2010

Berita Terkini...

Assalamualaikum...

Hari ini insya'allah akan ke Sg. Buluh umah adik encik tunang..Lagipun dia duk sorang2..Esok aku ingat nak pergi ke Mid Valley ada pameran kerjaya kat situ...Alang-alang tak balik lagi pergi jela...Aku pun b'cadang nak pergi pameran pengantin jugak..Semua nak pergi..hehehe

Hari ini aku dapat berkenalan dengan tunang best friend aku...Aku pun baru tahu dia tunang raya ke-2 haritu..Hampeh betul punya kawan..Nanti aku report kat tunang baru tahu..Actually, kawan aku nie lelaki..(sila jangan jeles en. tunang..)..Dia banyak pasang perempuan..Tapi dia baik...Just nak seronok katanye..Aku harap dia dah tunang, takyahla nak couple-couple ngan orang lain dah..Kesian bakal isteri yang memang duk jauh di Sabah nun..Tunang dia pun nampak baik, anak tuk imam...Selamat dunia akhirat...Aku kenal kawan aku nie dah dua tahun..Jumpa kat tempat praktikal..Sesapa yang kenal aku mungkin akan lebih tahu apa maksud yang tersirat kat sini...Apapun kami masing-masing dah bertunang..Kena ingat kedua belah family dah susah payah datang cakap-cakap pasal bila nak kahwin, so lu pikir la sendiri..hhehehee

Semalam aku jumpa kawan lama aku, Suria..budak Mekanikal jugak..Jumpa kat Tesco Shah Alam..Dia kerja kat My Mart @ My Mydin kat Seksyen 7..Aku tengok dia langsung tak berubah, cuma dulu timme buat diploma takdela makeup pun...Sekarang makeupla..Mungkin ada pakwe baru kot sekarang..hehehe..Sebenarnya, dia dengan seorang lelaki malam tadi..Aku tanya tak mengaku pulak..Takpela Suria ooi..Janji happy2 ye...

p/s: Hari ini kali ke2 jumpa encik tunang sejak 2minggu kat Shah Alam..

4 comments:

Ryehanna said...

Suria keje kat seksyen 7 tu wat gapo?

dia smbg blaja ke ape...

mashee said...

tak blajala,keje kt My mart tu..dia pergi tesco pun duk survey2 harga kat situ..nak compare katanye...kn dia pas grad keje kat speedmart 99 pastu kat seksyen 7 lak..So, tkde pengalaman keje engineering pun..

Ryehanna said...

alahai...

susah jugak ade degree tp nk keje yg ikut kelulusan pn susah...

mashee said...

tau tkpe..zaman dh berubah