IklaN

Friday, October 8, 2010

Hari yang memenatkan....

Assalamualaikum...

Hari ini aku pergi Mid Valley, bawak resume banyak giler..Naik komuter dari Sg. buluh terus turun Mid Valley senang..Adik tunang hantar..Sampai je tempat job fair, aku meronda dengan hebahnya..Semua tempat aku drop resume..Tambah-tambah bila drop je resume dapat macam-macam, lagila aku suka..Resume aku pun tak update sangat, sebab sekolah satu je yang letak..takpela sama je..Nak tahu apa aku dapat dari job fair tadi..Saksikanla...;D


Beg...aku suka maxis punye sebab warna putih plus tali dia warna warni...;D


Risalah, note book, pelekat kertas dan pen 6 batang...

Risalah lagi..Aku nak wat bungkus apa ek..hehehe..;P


Aku paling suka pen dari UMW, pen tu ada dakwat warna hitam, merah dan biru..paling best ada pensil picit 0.5 sekali tu..Cukup lengkap..Satu lagi pen freescale, siap ada lampu LED lagi..Nak suruh tulis dalam gelap ke??Apapun suke2..;D


Pen 4 in 1...

Pen berLED..

Ada jugak gift yang aku tak tahu function dia..kalau keychain, alas mouse ke dah biasakan..

Korang rase untuk apa nie???Dari Mesiniaga..Nak bagi idea banyak2 kot bile tengok lama2..;P


Mmm..jalan-jalan sampai cari kerja/gift..Tiba ada orang promosi pad Libresse, just letak butir2 peribadi dan pad yang sedang digunakan...Nak tipu pun boleh..Aku pergi sampai 2kali nak dapatkan pad free tu..hehe..

Dua kotak aku dapat..Satu aku dah tampal stiker Job fair..(tampal kat baju tadi)


Agak-agak berapa bulan aku leh jadi Yuna/Adibah Nor???..;P


Sedang duk mencari-cari cinta sejati di masa hadapan, encik tunang datang tiba2..hampeh, datang mengejut..Tapi okla, aku lone ranger je..Takde orang nak cakap..Nak jadi power rangers dah pun..Settle kat job fair pergi makan kat food court, macam biasa Asam Laksa, encik tunang pulak mee kari dan roti boy..pastu pergi lepak kat MPH khatam baca majalah..Nak beli macam membazir..Kalau majalah pengatin ok gak, tapi semua kedai habis..huhuhu..balik beli tiket macam biasa, tunggu lama untuk tengok komuter nie memunculkan wajahnya..Aku betul2 tak puas hati dengan sistem komuter nie, nak buat lagi panjang stesen komuter tapi komuter sedia ada tak cukup train..Asyik rosak..Aku dari Mid Valley nak ke Sg. Buluh 2 kali train rosak, maknanya kena keluar train dan tunggu train lain sampai..2 kali ok!!!Sakit hati tak??Tapi mujur aku dapat duduk atas kerusi..Alhamdulliah, tapi sampai stesen Kepong aku bagi tempat duduk kat orang tua cina..Kadang2 aku dengar jugak kawan2 aku cakap, kalau cina takyahla nak bagi muka, tapi aku nie tahla..Bagi aku sama je..Kan 1 Malaysia..;D

Bayangkanla, hari ini Jumaat, so ramaila pengguna komuter pada hari ini..Dalam sedar tak sedar, ada benda asing berada dalam beg aku..Mungkin barang nie bernilai pada pemilik empunya..kesian tuan punya barang nie..Barang nie aku sedar setelah sampai di stesen Sg. Buluh..Aku tersenyum je melihat barang nie..Mungkin bernilai bagi aku nanti..hehehe..Nak tahu apa dia..Nah!!
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x

Butang beg sapala yang terputus nie..;P

Sesiapa yang kehilangan butang beg nie, sila tuntut ye..Email ataupun facebook akan dilayan..Agak2 jual laku tak???hehehe..;D

p/s: Gambar tidak memuaskan, biasala pakai handfon je..

3 comments:

abgla... said...

nice story...Insya'allah...doa kita akan makbul jika kita selalu berusaha..
go..go... caiyok!

Ryehanna said...

rajinnye ko pg job fair...

anyway, good luck!!

mashee said...

thaks...dah t'paksa..bosan tkde watpe..nk gi jln2 mid valley alang2,lama tk gi..