IklaN

Saturday, October 16, 2010

ThE beSt DaTe EveR...

Assalamualaikum....


Kisah yang lapuk dah, tapi masih segar dalam ingatan...Siap2 nak pergi Pameran Pengantin Malaysia kat KLCC..Yela,survey mana yang boleh..;D


Posing2 ambik gambar sendiri sebelum bertolak...;P

Naik komuter dari Sg. Buluh terus ke KL sentral..Pastu jumpa encik tunang dekat KL Sentral makan Mc D pastu baru ke KLCC...Sebelum masuk kena cop mohor dulu..Bayar rm1..Nak masuk pun kena bayarla..huhu


Tangan sape yang lagi putih...hehehe

Masuk je terus dengar ceramah dari gerai2 yang ada..Pasal kad kahwin, gambar photoshoot, pelamin, baju yang nak disewa..Semuala dari A sampai Z...Dalam duk dengar2 leteran @ jualan langsung nie..Adala pertandingan makeup pengantin muslimah..Aku pun apa lagi tengokla puas2 cara2 makeup nie..Komen takyah nak cakapla, memang kuat mengomel..hehehe


Peserta nie dapat tempat ke2..

Antara model2 yang dimakeupkan..Baju biru tu muka macam Ikin@Ain kalau nak tahu...



Posing time....;P


Urbanvibe...

Yang nie je encik tunang hadiahkan sempena 10/10/10...
Adakah hadiah nie sempena angkasawan kahwin???konfius!!!!
so, bile kita nak kahwin wahai encik tunang oii!!!



Keluar je dari pameran, ada siaran langsung dari Sepang lak..Yang aku kenal Rossi je la..Ada skrin besar untuk tengok kat situ....



Aku takdela tengok pun....

Untuk tinggalkan kesan kat sini, apa lagi aku jadi gadis litar muslimahla yang tak bergaji..


Sopan tak gadis nie???Agak2 ada tak nak panggil aku jadi model nanti???

Motor besau...

Motor kecik...;P

Habis je ronda2, kami balik sama2 sampai ke Sg. Buluh..Pastu pergi Giant Damansara beli barang dapur..Balik masak and makan ramai2 dengan family abg encik tunang...Walaupun letih aku tetap happy je...Jarang nak makan dengan family encik tunang macam nie..First time ok!!!

K la, 10/10/10 dalam kenangan...muuuuahhh....

No comments: