IklaN

Saturday, February 19, 2011

Makeup pengantin@tunang@outdoor...

Assalamualaikum..sari berita penting..

Nak preview balik tentang makeup..takdela pandai sangat tapi bolehla sekadar menambah ilmu di dada...



Makeup Ayu sangat cantek...saya suke..simple and nice..suke jugak viel dia tu, dengan bunga2 sweet je..


Ketika majlis akad nikah, walaupun makeup nampak garang dengan aplikasi lipstik terang..Ayu sangat berani gunakan warna terang, selalunye makeup lembut or simple je time nikah..Apapun Ayu sangat cantek..sesuai..


Baju pun Suke!!!


Bila pulak Nia Ramadani nie kahwin??


Makeup Elyana nampak halus je kulit dia...;P
Suka veil dia ada tompok2 bunga..


Baju hijau, pelamin takde warna hijau pun..tak nampak janggal pun..


Align CenterTetiba lak tempek gambar pelamin cun..


Dress dan makeup sangat gorgeous...


Ni lak time main2 makeup...(bukan aku yang makeup ok..)


Makeup tunang...


Makeup nak photoshoot....Time ni la nak naik jerawat..tension..


Gambar banyak kat kawan aku, nie je ada pun..selalu jadi bahan makeup muka aku nie..cita2 tak kesampaian:model..;P


Time nak blik dah pun snap ni..


Aku pun takut tengok muka aku macam ni..hahaha..
Tang mata tu, jurumakeup nak try guna bulu mata panjang pendek..jadila macam nie..cantik ke???


k la..cukup setakat nie je..bye...muuuuuuaaaaaaaaaaaahhhhhhhh

No comments: