IklaN

Sunday, March 11, 2012

Nak pergi jalan!!!!!!!!!!

Assalamualaikum...


Luahan hati..Teringin nak pergi Mid Valley hari ini.Ada maternity ekspo...Aah, nak pergi..sapa leh teman aku pergi??hubby teman??semalam dia tidur lambat main games..Dia baru je tukar barang2 dalam pc dia tu..Habis gakla rm500lebih..Aku malas nak bising2..Lantak diala, duit dia..

Hari ini hubby nak buat nasi lemak..Aku takde mood nak makan ke apa..Nak gi jalan2 je, sebab hari kerja mesti aku stress dengan kerja..Aahh...tolong2..

Esok kena cucuk kancing gigi pulak..Pastu aku ada appointment dengan Doktor Kamsiah kat An-Nur..

Aku nak pergi Mid Valley sebab Jusco sales jugak sekarang nih..Nak cari handbeg..Lama dah cari tapi tak jumpe2 yang berkenan..Macamane ek aku nak bagitau hubby nih..Takut dia malas nak pergi je tempat ramai2 orang nih..huhuhu...Lagipun jauh..;(

Semalam dah keluar, ambik spek aku yang siap..Ye, aku buat spek BARU..hehehe..lama dah tak buat spek..Asyik pakai lens je..so, ingat pantang nie takkan nak pakai lens pulak..Lagipun spek aku memang dah uzur...Pastu pergi uptown, hubby nak beli wiper kereta..(silicon punye)..Aku sempatla merembat baju ala2 dress kat situ..ooop, tudung skali..Cari2 handbeg tak yang berkenan..

Apapun, aku teringin nak pergi jalan jauh2...;(

No comments: