IklaN

Tuesday, March 13, 2012

Semangat....

Assalamualaikum...


Alhamdullillah...Aku sangat2 bahagia..mmm..berkahwin dengan Mohd Azrulazwan dan tak lama lagi nak dapat baby lak..Syukur sangat2..Oh ya, update dari post yang lepas, dapat jugak aku pergi Mid Valley petang tu..Time kasih hubby...Sayang sangat2..Kalau nak tau, aku tak bagitau pun aku nak pergi jalan2 kat mana..Tengok2 hubby nak bawak pergi sana..Agak mengecewakan, sangat2 tak best ekspo tu..Tak banyak barang yang dapat aku beli..Best lagi yang tahun lepas..

Apa lagi ek, sayang sangat kat hubby sebab dia yang masak kat aku..Hari2 beb!!!Sejak aku pregnant sampai sekarang..Oh, boleh cerita ke pasal rumahtangga kat sini..Boleh kot asal takde kutuk2..hehehe..Tapi aku rase sangat2 beruntung dapat suami yang memahami, penyayang, semuala, pandai masak, rajin..Kalau pandai masak je, tapi tak amalkan tak best jugak..Kalau nak tahu, balik kerja mesti hubby cepat2 masuk dapur..HARI2..Aku request je nak makan apa..Tak kirala yang simple sampai ke gulai/kari/bakar/steam/apa2 jela.. semua dapat..Setakat nie hubby tak pernah pulak merungut..;)


Semalam, pergi Jusco Cheras Selatan..Hubby belikan handbeg..Sukanye..Mula2 aku pikir, tak payahla beli lagi memandangkan baby nak keluar dah..Mungkin banyak nak pakai duit lagi..Akhirnya aku akur jugak, sebab handbeg aku dah koyak2..huhuh..

Hubby belikan handbeg New Arrival, No Discount walaupun Jusco tengah sale..Ratus2 gak habis..Jenama??Sila buat pengecaman sendiri..hehehe..



k la..

Opps, hari nie aku tak pergi kerja,Malas..hahaha..

Aku ingat nak start cutila..Tapi sebulan lagi nak due beranak..mmm..

No comments: