IklaN

Tuesday, May 18, 2010

Gubahan Hantaran...

Aku telah mengasah bakat dalam mengubah hantaran kahwin..sape2 yang berminat sila hubungi aku yeee..harga boleh dirunding..bakat nie digilap masa wedding my sister on 18hb April yang lalu..Sume hantaran aku ngan mak yang buat, nak harapkan kakak aku lambat lagila nak siap..lagipun dia bukan ade kat kampung..jarang2 je balik..disebabkan aku je yang ade kt kampung, akula yang tolong mak siapkan hantaran2..mmm..11dulang sumenye..nak tgk hasilnye??gmbar hantaran yang betul2 siap tkde dalam simpanan akula..aku upload gambar semasa dalam proses gubahanla ye....tema biru..


gambar tidak memuaskan,reben pun ala2 senget..


time nie alas biru tak siap lagi..


baju kemeja..nie time alas biru siap..;)


lagi hantaran..


Sejadah...


Eh,sesat lak,alas kuning..


mm..banyak lagi yang takde gambar dalam simpanan aku nie..buah,sireh junjung,kek,coklat and so on..ade mase nanti aku upload yang betul siap punye ye..out dulu..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
bye..

.
.
.
jap2 gambar ckit..



time nie makan2 kat Hotel Hilton,PJ..

Wassalam..

No comments: