IklaN

Tuesday, May 18, 2010

Ke Shah Alam untuk konvokesyen ke 72..

Malam esok aku naik bas mutiara kat bachok jam 9malam..along datang ambk kat sekyen 17 pagi khamis.Family aku yg lain b'tolak pagi khamis since aku konvo ari jumaat paginye..Aku tak semangat nak konvo langsung,walaupun baju,tudung,jubah and ape2la dah complete..Yang tak bestnye, gaji aku tak masuk2 lg!!!! Padahal aku keje dari bulan 3 lagi..1sen pun tak masuk..tadi aku tel ketua kerani sekolah tempat aku ngajar,aku tanye:

Aku: 'Encik Din nape tak masuk lagi gaji saya,hari tu cakap ari ini masuk..'
Encik Din:'Dalam proses lg,ade masalah ckit..mggu dpn mskla.'
Aku:'Banyak kali dah Encik Din cakap,pastu saya nk tggu brape lame lg??kalu mggu dpn tak masuk lg saya nak wat report'... tteeet..(geram..)

Tak lame selepas tu, pengetua sekolah tel tempat aku ngajar tel, pas tanye khabar and so on, dia pun ckp gaji ade masalah ckit,software ade masalah..dia terang satu2 masalah,aku diam je..malas nk menyampuk..(takutla tu sbb aku bg warning td nak wat report..hahaha..)padahal aku tkdenye nak wat report,rajin bebenor aku..hahaha..Apapun aku mmg respect pengetua nie,Pak Engku kitaorg pggl.Dia salah sorang pengetua yg selalu dapat khimat cemerlang..mmg popularla dia nie..mase aku dapat keje kt sek nie pun,ade cikgu kat umah aku ckp dia cikgu cemerlang..mm..aku tgk pun mmg layak pun...(^_^)




Time nie beliau memberi motivasi kat pelajar and guru kat dataran..perhimpunan mengejut nie..huhu


Okla,ckp setakat nie je aku melalut..
p/s: aku tak kemas baju lagi nak naik bas nie..malasnye..

No comments: