IklaN

Tuesday, July 13, 2010

3 hari lagi....

Assalamualaikum...

Tak sabar pulak nak bertunang nie..hehehe..semua dah siap..tapi kepala jadi makin serabut sebab khamis ada interview pulak..Pergi jela sebab kerajaan..Just aku sedih sangat2 sebab time aku tunang abang ngan 2 orang kakak aku tak balik..Aku terase sangat2 sebab time diaorang kahwin.akula orang yang paling sibuk..Akula mak andam, tukang gubah hantaran, buat door gift, pergi cari tempat pelamin, wat meja beradap, nak beli apa2 kena tanye akula..sebab aku pandai mengkritik...Sedihnye...Kakak aku sorang lagi time dulu2 akula mak andam sebab mak andam dia makeup2 terus balik...So, akula yang tolong pakaikan tudung, tiara, pin2 nie semua untuk baju persalinan..mmm..tunang pun aku banyak tolong..Aku lagi sedih sebab adik-beradik aku nie, sorang pun tak support, tak kisahla nak support kek ke, buah ke, aku tak kisah..Nie nama je gaji puluh2 ribu tapi aku tak penah pun merase duit diaorang..Ikhlas aku cakap...(akukan tak keje..huhuhu)..Tah kenapa aku nak tulis macam nie kat blog..Macam memburuk-burukkan family je..Biarla..yang penting aku PUAS...

Untuk menghilangkan rasa sedih, aku ajak kawan2 yang tinggal dan keje kat klate..Kawan2 zaman sekolah jela pun..Kawan adik aku munirah aku ajak untuk dijadikan dayang2 aku nanti...Nak ajak kawan2 aku sume macam tak datang je..Ada nak ajak pun mesti diaorang ada komitmen lain...

Aku kena happy je skang...Yang penting aku tak kacau orang..;)

p/s: Malam nie En. Azrul ondaway balik kelantan..Cuti seminggu...yeye

No comments: