IklaN

Wednesday, July 21, 2010

4 hari sudah......

Alhamdullilah...

Syukur kepadaNya..Dengan rahmatNya aku masih berada dimuka bumi milikNya..Terima kasih yang Allah...

Hari ini takde apa-apa nak dikongsi, opps..encik tunang sekarang di Bahau menjalankan tugas demi negara..ececeh...Semoga selamat balik ye..insya'allah..Aku nak upload gmbar satu2 hantaran..Tapi tak semua ada ngan aku..Semua ngan photografer..Lambatnyer..tak sabarnye aku..Sabar mashi..tak kemananyer gambar tu...Dia pun sibuk ngan belajar..

Aku tak ambik pun gambar ngan abg z and family dia time tunang hari tu..Lupa2..semangat nak pergi posing2 kat pantai time diaorang sampai pun..Apapun thanks sebab bagi hadiah...(tunang pun aku dapat hadiah, jangan tak caya..hahaha)...nanti aku upload gambar kalau tak caya..kuikuikui...

p/s: encik tunang tak bagi aku keje kat subang, so bukak telco and pos ok???

Chow dulu...lapar lagila..Hari ini aku wat dadih lagi..nyum2..

No comments: