IklaN

Tuesday, July 20, 2010

Bosan....

Assalamualaikum...

Tajuk hari ini adalah bosan, hari ini aku tidur dan berfacebook je..Tak tau dah nak buat ape..Macam2 aku pikir nak buat pasal nak cari duit nie..Ingat aku nak buat jual biskut raye..hehehe..Modal tkyah, aku ambik je barang2 buat biskut kat kedai mak ngan abah aku..senang..hasil jualan bahagi sama..tkpun semua aku ambik..;D..Customer mestila pelanggan yang datang hari2 ke kedai runcit mak aku nie..takpun aku jual kat pasar malam..eh,tak malu ke??hahaha...

Aku ingat nak kerja kat Subangla, dapat gak 1ribu lebih dari tak wat apa..Dia pun duk asyik tanye je...mmm..Tengokla dulu macamane...Aku nak tunggu ada 1 lagi interview kerajaan...hehehe..

Cincin tunang aku besar, so esokkan harinye kami gi kedai nak potong tapi tukang emas dah balik..Ala kitaorang pun pergi dalam petang dah..Kedai pun nak tutup..So, tuan kedai pun watla penyendal kat cincin aku nie..mula2 pakai aku rasa ok je..Lama2 rasa tak best sebab asyik sangkut rambut je, pastu aku kena sentiasa b'hati2 bile nak cuci muka takut t'calar muka..Mmm..nanti kena gi potong gak nie..huhuhu...

20hb dah, encik tunang bukankah kamu dapat bonus bulan nie???hehehe..eh, berapa kali nak blanja akula..Pas tunang dah belanja GCB, mmm..okla burger tu..Nak masuk peraduan dia malas..

Aku sekarang tengah mencari bridal2 yang wat pertandingan, leh dapat pelamin free..hehe..yang jupe sekarang, support lembah klang je..huhu..

K la..bye...

p/s: Macam tak caya je aku dah tunang...

No comments: