IklaN

Monday, July 19, 2010

Sudah jadi tunangan orang....

Assalamualaikum...

Hari ini sudah 2 hari aku jadi tunang kepada Tuan Azrul..(panggillan di tempat kejenye..)..Alhamdulliah, semua berjalan dengan lancar..tapi aku terlupa nak salam semua rombongan pihak lelaki..sangat2 menyesal..aku jadi buntu, execited, macam2la perassan..sampai dipanggil keluar nak sarung cincin aku macam nak pengsan..(aku tak citer kat sape2 pun..hehehe)..nak kata tak makan, aku dah makan meehun paginye, kuih2 macam2la..mm..doa2la nanti kwin tkde apa-apa..takut aku..

Time tunang nie aku ada buat door gift untuk tetamu yang hadir, takdela door gift yang mahal2 just simple je..Just untuk kepuasan hati saje, sebab impian aku nak letak gambar aku ngan en. tunang kat paper beg, biar semua orang kenal aku..hahaha..(giler glamour...;P)..yang penting paper beg tu ikut tema..pinky..;D

Aku cukup puas hati ngan makeup, my photografer merangkap kawan aku jugak cakap makeup macam nak kwin dah...Cuma kawan aku cakap, dia wat 1 layer je..mungkin tunang kot..kawan aku nie pandai makeup gak, tu dia pandai komen bab2 nie..Apa2 pun semua puas hati...(maybe makeup artis kot..)

Cerita bab ambik gmbar pulak, kawan aku sampai kul10lebih, majlis kul2..dia datang awal, katanye nak ambik gambar banyak2 dan boleh tengok orang makeup jugak...Aku pun puas hati dengan kawan aku nie ambik gmbar, memang sungguh2la ambik..banyak betul dia ambik gmbar..Oh ya, lepas majlis, kitaorang pergi pantai untuk shot outdoor pulak..Letihnye, belum kwin lagi..Dahla time tunggu pihak lelaki sampai aku dah posing2 sakan...Macam nak kwin daaa...hahahaha...




Tayang gambar cincin ckit...hehe..(permata nilam sama ngan encik tunang...)

Out dulu...;P

No comments: