IklaN

Wednesday, August 11, 2010

First ramadhan..

Alhamdullilah....

Hari ini sahur berlima,abah mak, akim, munirah dan aku..Makan nasi dan air teh o panas..Malam tadi semua pergi solat terawih, aku je tak pergi atas sebab2 tertentu..dan hari ini aku puasa..hehehe..

Sampai je sekolah, ada perhimpunan dan bacaan yasin di tapak perhimpunan..Aku tak pernah lagi baca yasin ramai2 time sekolah..(rasanyela..)..Lepas selesai masuk kelas macam biasa..

Hari ini jugak aku ada 4 masa je kelas...Relaks la jadual..hari ini aku bawak album tunang yang dicuci oleh photografer..Gambar pun tak upload pun kat fb..gambar yang akim ambik je letak..nantila aku upload..

Nah posing2 kat tingkap sambil tunggu pihak lelaki sampai..Layann...;D
.
.
.
.
.
.
.

Align Center
.
.
.
.
.



.
.
.
.
.
.


.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.


ok, ada kelas jap lagi..bye..
p/s: nak masak apa ye hari ini??

No comments: