IklaN

Tuesday, August 17, 2010

Hepi birthday.....

Hari ini birthday kawan aku, raihana,,semoga sihat dalam dalam bulan puasa nie...Hari ini birthday yang paling best sebab baby ada dalam perut plus first bergelar isterikan..tahniah..Jarang2 berlaku..;D

Hari ini jugak birthday cikgu matematik adik aku,Encik Kamarudhen, munirah duk bising2 nak bagi A matematik dalam PMR nanti..Insya'allah..Hari ini jugak peperiksaan percubaan SPM start..Good Luck semua!!!!

Semalam balik sekolah aku buat biskut coconut sugee..2 adunan buat..banyak dapat..hehehe..nak bagi kat family encik tunang jugak..;D

Semalam jugak aku daftar tadarus al-quran untuk cikgu2 perempuan..So, sorang 1 juzud baca nanti..Untuk sekolah jugak yang dekat nak exam besar2 nie..So, di bulan yang baik nie baik aku buat amal sikit..Nak harapkan baca kat umah sibuk je memanjang..;D

Sekarang nie aku makan sikit je, sahur makan 3-4 suap, buka 5-6 suap..Tak lalu..semalam lepas berbuka dalam kul9lebih aku muntah, keluar semua aku makan time buka tadi..Terus aku tidur..Tak tahula penyakit apa yang melekat kat badan aku nie..Dahla batuk tak baik2 lagi..Aku ingat nak pergi klnik pakar nanti..Dah lebih sebulan dah batuk nie.. Nak ngajar pun tak selesa..huhuhu..

Kadang2 best jadi cikgu, kadang2 aku rase malas nak pergi kerja...Nak bukak syarikat sendiri je..Nak pergi kerja atau tak, suka hati aku..Bestnya..Tapi manala nak cari modal nie..Nak bukak bisnes apa..buntu..;(

Wassalam....

p/s: Encik tunang dah tukar unit baru semalam...Cari duit banyak2 ye..;D

No comments: