IklaN

Wednesday, August 4, 2010

Jadual berubah...

Hari ini macam hari-hari biasa..Opps, pagi2 lagi dua orang cikgu buat sarapan..Amalan kebajikan since nak pose dah nie..Makan sandwish telur ngan sardin, agar2, kuih apa nama tah,luar pulut dalam pisang atas ada nyior...best gak..;D

Hari ini gak ada 3 meeting lepas balik sekolah..menyampah betul..kalau sekolah dulu time meeting ada je minum2 dan makanan time meeting..tapi sekolah nie takde bujet kot..melepas makan free lagi..huhuhu..

Hari ini jugak jadual baru dikeluarkan, esok start..Aku baru je nak kenal2 student aku..tengok2 nak kena tukar dah..Yang tukar hanya kelas 3D ke 2A dan tambah 2C untuk subjek PSS..Apa tu PSS aku pun kurang pasti...pusat sumber sekolah ke???so, ajar ape??ajar melepak kat library??mm..aku rasa bawa budak2 pergi library kot time tu, amalan membaca budaya kita..;P

Jadi makin BERTAMBAHLAH kerja aku..24 masa pulak..Tadi time meeting ada bincang pasal pertandingan sudut bacaan ..Due sampai 19 ogos nie..Takde idea nak wat pelik2 sudut bacaan nie..Yang biasa letak tikar,meja kerusi,alas meja,buku2, surat khabar gantung..Tapi aku nak wat lain ckit, tapi takde ideala..;(

Letihla kerja..kan best kerja sendiri..Nie baru kerja sampai kul 2, kalau habis petang time pejabat mau aku tidur mati balik kerja..Nie pun tidur separuh mati baru..hehehe..Yela, kalau kira dalam kilometer aku jalan hari2 mesti banyak ah...kalu kelas dekat aku lalu jauh(sesat)..Bile nak ada sekolah sendiri nie..waaa..

Hari ini exam matematik, time aku jaga exam pulak tu...Aku pun buat soalan exam mate sambil jaga exam, alang2 nanti aku kena buat jugak coz ajar mate tingkatan 3...Lepas aku buat semua soalan, aku pun dengan baiknya menolong budak2 yang macam ayam berak kapur takleh nak buat..Nak meniru aku nie mata liar je tengok student..wakaka...Ada aku bagi hint cara2 nak buat..Ada yang aku suruh diaorang buat and last aku chek jawapan..hihihihi..Amal jariah cikit2...


k la, bye...

Tahniah buat AIN (adik tunang aku) atas konvokesyen hari ini kat UM..

wassalam...

No comments: